20 LAT EA7

20 LAT EA7

W 2004 roku Giorgio Armani, zinspirowany sukcesami piłkarza klubu AC Milan Andrija Szewczenki, stworzył linię technicznych ubrań sportowych sygnowanych numerem zawodnika „7”. W tym roku marka EA7 Emporio Armani chce uczcić 20-lecie powstania kultowymi ubraniami, które mogą wzbudzić u miłośników marki szczerą i pełną pasji nostalgię za początkiem lat 2000. Kolekcję Anniversary charakteryzuje odzieżą wykonaną w tradycyjnym kluczu z możliwością personalizacji oraz siedmioma złotymi paskami i detalami nawiązującymi do pierwowzoru. Na przykład okrągłe logo to hologram, który zmienia grafikę, zaczynając od pierwszego logo z roku 2004 i przechodząc w obecne. Wszystkie modele posiadają także pamiątkową etykietę zawierającą rok założenia. Logo umieszczone z tyłu jest w istocie takie samo, jak logo sprzed 20 lat: hołd dla przeszłości i pierwszych zaprojektowanych ubrań. Wreszcie specjalny dres z odblaskową teksturą damier, aby w pełni uczcić 20. rocznicę.

Tagi ea7