REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SPORT MODA


Właścicielem sklepu internetowego www.sportmoda.pl jest firma SPORT MODA MITKIEWICZ SP.J.  z siedzibą : 34-500 Zakopane ul. Krupówki 29, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Sródmieście w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem : 0000684750, numer ewidencji podatkowej NIP : 7360007999.
Firma SPORT MODA MITKIEWICZ SP.J. posiada konto w ING BANK ŚLĄSKI, numer konta : 51 1050 1474 1000 0012 0018 9387



WARUNKI OGÓLNE


Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z serwisu internetowego www.sportmoda.pl oraz zawiera uregulowania organizacyjne serwisu. W niniejszym regulaminie Sklep jest to sklep internetowy działający pod adresem www.sportmoda.pl, prowadzący sprzedaż wysyłkową produktów znajdujących się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu, Użytkownikami są osoby fizyczne lub prawne dokonujące zakupów w Sklepie. Wszelkie treści prezentowane na stronie internetowej www.sportmoda.pl mają wyłącznie charakter promocyjny, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec firmy SPORT MODA MITKIEWICZ SP.J. Informacje na temat produktów Sklep zamieszcza na stronie www.sportmoda.pl. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.sportmoda.pl są nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Podane przy poszczególnych produktach ceny są wyrażone w złotych polskich i obejmują wszystkie ich składniki, w tym cła, VAT i inne podatki. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki. Zmiana ceny może nastąpić poprzez publikację na stronie internetowej www.sportmoda.pl nowych ofert cenowych i wiąże Sklep od chwili ich publikacji oraz nie ma wpływu na realizację umów zawartych w wyniku złożonych wcześniej zamówień. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.



SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I WARUNKI DOSTAWY


Użytkownik może złożyć zamówienie w "trybie szybkim" lub dokonać rejestracji, po której otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu.
Kroki realizacji zamówień w "trybie szybkim" :
- po dokonaniu wyboru produktu i jego rozmiaru ( rozmiary prezentowanych w sklepie produktów są podane według rozmiarów niemieckiej D) należy kliknąć ikonę "dodaj do koszyka" , po czym można kontynuować wybór innych produktów z oferty Sklepu lub kliknąć ikonę "realizuj zamówienie" i dokonać zakupu
- należy podać dane kontaktowe Użytkownika, dane niezbędnych do wystawienia faktury oraz dane adresowe konieczne do realizacji wysyłki
- Użytkownik wybiera sposób dostawy przesyłki i metodę płatności za zamówienie oraz dokonuje ostatecznego złożenia zamówienia, przy czym w przypadku wyboru "szybkiego przelewu" lub "płatności kartą kredytową" zapłata jest dokonywana bezpośrednio po złożeniu zamówienia


Płatności za zamówienie z można dokonywać wybierając jedną z metod:
- za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki (tylko na terenie Polski)
- przedpłata tradycyjnym przelewem na konto bankowe
- płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim). Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank),  Przelew24 (Bank Zachodni WBK),  Przelew z BPH (Bank BPH),  Płacę z iPKO (PKO BP),  Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z ORANGE (mBank),  Płacę z IKO, Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank),  Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING  (ING Bank Śląski), Crédit Agricole przelew online (Crédit Agricole Bank Polski), Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.), DB Transfer (Deutshe Bank PBC S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.),  e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), Deutsche Bank Polska S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Plus Bank S.A., Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.)
- płatnością online za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro
- MasterCard Electronic

Płatności online obsługuje firma eCard S.A.


Na przelewach tradycyjnych w polu "tytuł" należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko Użytkownika.
W przypadku wybrania szybkich płatności realizowanych przez bramkę eCard wszystkie dane konieczne do dokonania płatności generowane są automatycznie, a Użytkownik powinien dokonać zapłaty bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
Jeśli wpłata nie wpłynie na konto Sklepu w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.


W trakcie składania zamówień Użytkownik zobowiązany jest do podania odpowiadających prawdzie danych, które będą wykorzystywane przez Sklep w celu realizacji zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania przez obsługę sklepu podanych danych drogą telefoniczną lub internetową, w przypadku stwierdzenia, że podane dane są niekompletne lub zawierają istotne błędy. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane, zamówienie takie może zostać anulowane o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
Po złożeniu w Sklepie zamówienia, automatycznie wysyłana jest na adres e-mail podany przez Użytkownika wiadomość z potwierdzeniem otrzymanie zamówienia przez Sklep. Następnie złożone zamówienie podlega weryfikacji przez dział handlowy Sklepu, po czym, Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną kolejną wiadomość - potwierdzenie przyjęcie zamówienia do realizacji. Potwierdzenie to zawiera informacje o dostępności oraz terminie i sposobie wysyłki zamówionego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie otrzymania przez Użytkownika wiadomości, potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji.
Jeśli Użytkownik chce wprowadzić zmiany w potwierdzonym zamówieniu, może tego dokonać poprzez kontakt z obsługą Sklepu, wysyłając e-maila pod adres: sklep@sportmoda.pl. Ewentualne zmiany w zamówieniu mogą być wprowadzić wyłącznie do momentu realizacji wysyłki towaru przez obsługę Sklepu.
W przypadku, gdy część lub całość zamówienia nie może być zrealizowana w związku z brakiem zamówionych produktów, Użytkownik zostaje poinformowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji - tj. realizacji częściowej zamówienia lub anulowaniu całości zamówienia. Sklep zobowiązany jest poinformować Użytkownika w przypadku konieczności przedłużenia terminu realizacji zamówienia, związanej z chwilowym brakiem zamawianego towaru oraz określić przewidywany termin realizacji zamówienia. Jeżeli Użytkownik nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. W przypadku anulowania całości lub części zamówienia Sklep zwróci należną kwotę na rachunek bankowy Użytkownika.
Wysyłka jest realizowana w sposób wybrany przez Użytkownika w momencie składania zamówienia, na adres dostawy wskazany przez Użytkownika. Dostawa zakupionych produktów, na zasadach określonych w regulaminie, następuje tylko na terenie Polski lub krajów Unii Europejskiej.
Na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybór formy płatności i opcji dostawy :
a./ W przypadku przesyłki za pobraniem, czyli płatności kurierowi przy odbiorze - zakupiony towar zostanie wysłany po sprawdzeniu dostępności przez obsługę Sklepu i przyjęciu zamówienia do realizacji najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po dniu wysłania Użytkownikowi drogą elektroniczną potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji.
b./ W przypadku przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji "płatności przelewem" lub "płatność kartą kredytową" zakupiony towar zostanie wysłany najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po dniu zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty we właściwej wysokości, zgodnej z zamówieniem złożonym przez Użytkownika..

Czas dostawy to okres, w którym dostarczona jest odbiorcy przesyłka od momentu jej nadania, w zależności od wyboru opcji dostawy przez Użytkownika.
Wysyłka na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka POCZTEX KURIER 48 lub przesyłka POCZTEX EXPRESS 24. Przewidywany czas dostawy w zależności od wybory usługi : dla przesyłki POCZTEX KURIER 48 - gwarantowane doręczenie do dwóch dni roboczych od dnia nadania przesyłki lub POCZTEX EXPRESS 24 - gwarantowane doręczenie w następnym dniu roboczym po dniu nadania przesyłki. Podane powyżej terminy obowiązują dla przesyłek nadanych do godziny 15.00 i są terminami deklarowanymi przez Pocztę Polską na stronie internetowej www.pocztex.pl . W przypadku nadania przesyłki po godzinie 15.00 doręczenie może się przedłużyć o 1 dzień roboczy.
Wysyłka na teren krajów Unii Europejskiej odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa. Czas dostawy na teren Unii Europejskie to około 4-7 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Wysyłka poza granice Polski możliwa jest jedynie w przypadku uprzedniego dokonania przedpłaty całości ceny zamówienia wraz z kosztami przesyłki na rachunek bankowy Sklepu.

Koszty dostawy zostaną umieszczone na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako oddzielna pozycja. O kosztach dostawy Użytkownik jest informowany w momencie składania zamówienia przed ostateczną akceptacją zamówienia przez Użytkownika.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowanym błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Użytkownika.
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Użytkownik chce otrzymać fakturę VAT prosimy o podanie wszystkich danych, koniecznych do wystawienia faktury VAT w momencie składanie zamówienia. Odmowy przyjęcia i opłacenia przesyłki pobraniowej wysłanej przez Sklep zgodnie ze złożonym przez Użytkownika i potwierdzonym do realizacji przez Sklep zamówieniem, skutkuje prawem odmowy przez Sklep realizacji kolejnych zamówień składanych przez tego samego Użytkownika.



ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Użytkownik, zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 2014 roku – o prawach konsumenta, może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od otrzymania świadczenia, oświadczenie na piśmie, według WZORU DOSTĘPNEGO DO POBRANIA. W razie skutecznego odstąpienia od umowy w tym trybie, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a to, co Strony świadczyły ulega niezwłocznemu zwrotowi. Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nie napoczętym, nie używany, kompletny, z wszystkimi częściami składowym, z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w formie protokołu zwrotu towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania lub być uszkodzony, metki i plomby produktu nie mogą być oderwane.
Wszelkie ślady używania towaru, otwarcia lub uszkodzenia opakowania zwrotnego będą skutkowały odmową przyjęcia zwrotu przez Sklep.
Sklep gwarantuje zwrot ceny zakupu zwracanego produktu oraz kosztu dostawy przesyłki do Klienta w wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki do klienta oferowanej przez Sklep - POCZTEX KURIER 48. Pieniądze są zwracane w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Użytkownika użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Użytkownik nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Użytkownika. W przypadku zwrotu na rachunek bankowy Użytkownik zobowiązany jest do wskazania numeru rachunku bankowego, na który dokonany ma być zwrot należności, w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Sklep nie dokonuje zwrotu należności za zwracany produkt za pośrednictwem poczty. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Klient ponosi koszty zwrotu towaru do sklepu w przypadku odstąpienia od umowy.



WARUNKI REKLAMACJI


Wszystkie produkty dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancje jakości producenta. Jeśli po otrzymaniu zakupionych produktów, Użytkownik stwierdzi w nich wady może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.
Użytkownik ma prawo złożenia reklamacji w Sklepie na przykład w przypadku stwierdzenia w dostarczonych produktach: wad fizycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub niezgodności produktu z zamówieniem.
Reklamację Użytkownik może złożyć osobiście lub przesłać wraz z reklamowanym produktem przesyłką pocztową na adres : SPORT MODA SP.J. 34-500 Zakopane ul. Krupówki 29, a także drogą elektroniczną na adres e-mail : sportmoda@sportmoda.pl . Do odsyłanego produktu należy dołączyć oryginalny dowód zakupu – paragon fiskalny lub fakturę VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny - można skorzystać z druku według WZORU DOSTĘPNEGO DO POBRANIA. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów produktu, Sklep zwróci Użytkownikowi równowartość ceny zakupu produktu. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca w przypadku uznania reklamacji za zasadną. Zwrot równowartości dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Użytkownika użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Użytkownik nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Użytkownika. W przypadku płatności przelewem Użytkownik zobowiązany jest do wskazania numeru rachunku bankowego, na który dokonana ma być zwrot środków, w protokole reklamacyjnym. Użytkownik ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktu w Sklepie, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia niezgodności z umową.



OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Administratorem danych osobowych jest SPORT MODA MITKIEWICZ SP.J., który jako jedyny ma dostęp do danych osobowych.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego i akceptacja niniejszego regulaminu jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Użytkownika w trakcie rejestracji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.), w celach realizacji zawartej umowy sprzedaży, w szczególności operacyjnej realizacji zamówienia, wysyłki lub dostarczenia zamówionych produktów, realizacji obowiązków wynikających z rękojmi i udzielonych gwarancji, dochodzenia należności oraz wykonywania innych uprawnień i obowiązków umownych i wynikających z obowiązujących ustaw. Podanie danych osobowych przez Użytkownika oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep, W szczególności dotyczy to przekazania danych osobowych do firmy eCARD S.A. w przypadku dokonywania płatności przy użyciu systemy płatności on-line. Przekazanie danych dotyczy jedynie danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez firmę eCARD S.A.. Powierzone dane są wykorzystywane przez administratora danych wyłącznie w celu realizacji zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane osobowe Użytkownika są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe Użytkownika nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, nie są też udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych. Każdy Użytkownik, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub zażądania ich usunięcie drogą elektroniczną na adres e-mail administratora sportmoda@sportmoda.pl.



POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Regulamin wchodzi w życie 30.03.2013 r, data ostatniej modyfikacji 07.07.2017 r
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, w szczególności do zawierania i wykonywania umów sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez produkt niebezpieczny. Niniejszy regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Użytkownika będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą przez polski sąd powszechny. Użytkownik akceptując ten regulamin oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią oraz zgadza się ze wszystkimi jego postanowieniami.